Udělejte ze své nemovitosti krasavici a připravte ji na prodej


Homestaging aneb příprava nemovitosti na prodej tak, aby přilákala potenciální kupce a vy jste ji prodali za co nejvyšší cenu, je velkým trendem nemovitostního trhu poslední doby. V čem vám homestaging pomůže a co to vlastně znamená?


Začněme tím, co homestaging není. Není to rekonstrukce nemovitosti ani interiérový design. Pokud vaše nemovitost potřebuje zásadní rekonstrukci, například v podobě nové koupelny, kuchyně nebo podlah, homestaging vás nezachrání. Také vám nevylepší byt k tomu, aby se vám v něm lépe bydlelo. Tato aktivita je zaměřena výhradně na prodej nemovitosti a potenciální kupce.

Po zásahu homestagera bude vaše nemovitost v podstatě odosobněná. Zbavená nepořádku, osobních věcí a v ideálním případě bude vypadat jako hotelový pokoj. Cílem homestagingu je, aby si potenciální kupec dokázal představit, že by v nemovitosti mohl bydlet. Důležité také je představit vaší nemovitosti tak, aby zájemce získal co nejlepší dojem z prodávaného prostoru.

Profesionální nafocení nemovitosti naláká kupce

Podstatnou součástí homestagingu je profesionální nafocení nemovitosti. Fotky prezentované nemovitosti by měly být správně nasvětlené a upravené. Budoucího kupce neosloví tmavá kobka, kde nelze poznat, zda se jedná o pokoj nebo o koupelnu. Naopak v něm vzbudí zájem světlý a prostorný obývací pokoj, ve kterém si sám sebe dokáže představit, jak relaxuje u televize.

Vaše nemovitost by měla být na prodej připravena stejně jako se žena připravuje na společenskou akci. Měla by z ní být upravená krasavice, která potenciálním kupcům ukazuje to nejlepší z vašeho bytu nebo domu.

Posuďte sami, jak se liší byt na prodej před a po homestagingu




Prodáváte nemovitost na Vysočině a máte zájem o její homestaging? Rádi pro vás vše zajistíme. Kontaktujte nás.

Kontaktujte nás